נוכחות, ערות ורוגע



נוכחות, ערות ורוגע ושמחה קיומית אמורים להיות המצב

הכי טבעי ובריא לאדם


לעבור ממצב של עצב, כעס, תסכול, פחד למצב של שמחה והתלהבות הם כהרף עין עבור ילדים

אממה...התבגרנו...חווינו דבר אחד או שניים במסע החיים והפכנו רציניים מידי וטרודים בעבר ו/או בעתיד


עד כדי כך

שמערכת העצבים שלנו עם הזמן התכווצה, נחבלה והועמסה בהורמוני סטרס (קורטיזול, אדרנלין וכדומה)

זהו מצב של דיס-הרמוניה שגורם למערכת הפנימית להיות במנגנון של 'הילחם או ברח'


הילד והילדה הפנימיים עדיין בתוכנו ומחכים לנו שחדוות השמחה, השובבות והעליצות תהיה נוכחת ופשוט כמו ילדים ליהנות מהרגע ולחיות בזרימה ובהרמוניה


אחת השיטות לאפשר למערכת העצבים להירגע ולנקות מזרם הדם את הורמוני הסטרס ולהיות בכאן ועכשיו היא דרך נשימה



אז הנה טיפ:

בשאיפה- קחי במהלך 5 שניות אוויר דרך האף ונפחי את הבטן תוך כדי כמו בלון

ובנשיפה הוציאי את האוויר באות 'ה' דרך פה פתוח (ולא מכווץ)


חזרי על הנשימה מספר חזרות לפחות 2 ביום בוקר לפני הקימה בבוקר ובלילה לפני השינה.


לנשימה הזו אני קוראת נשימת האוקיינוס

גאות ושפל של הגוף-נפש...


גופנו 70% מים (דם)

תעשו לכן דגל לבן וגלי רוגע בבפנים


לקבלת השאלון - האם את באיזון רגשי? בקישור המצורף:

is.gd/7Bup0a