top of page

סיפור מקרה שלי

עודכן: 15 ביולי 2020




עד לפני כשנה סבלתי מכאבי צוואר שהובילו לכאבי ראש במשך 3 שנים.


טיפלתי בעצמי בתחום הטיפול בתנועה בנוסף לטיפולים אחרים כמו אוסטאופתיה, כירופרקטיקה עדינה, נטורופתיה ועיסויים אך עדיין הבעיה לא נפתרה למרות שהיתה הקלה מסוימת. כל פעם שהכאב צץ זה השבית אותי לחלוטין.

3 שנים של כאב הכריעו אותי!! לא הייתי יכולה לתפקד.

עד שהחלטתי לטפל בעצמי בלבד ועשיתי עבודת עומק דרך הטיפולים האנרגטים + תמיכה כשהייתי צריכה מהמטפלת שלי.

ולאחר מספר קטן של טיפולים הכאב חלף לגמרי!! אני זוכרת שכל שבוע הייתי 'מחכה' להופעתו של הכאב וכל פעם שלא הופיע הייתי מופתעת ונרגשת מאודדד. 

תודה לבורא עולם שהוביל אותי לסמוך על האינטואיציה שלי ואיפשר לי להגיע לריפוי מלא. אותו כאב שצף למעשה הגיע ללמד אותי להאמין בעצמי וביכולות הריפוי שלי. זה היה שיעור של אמון כי בגלגולים קודמים כנראה ולא פתרתי את הפלונטר הרגשי בקשר לאמון.

כשנשמה מגיעה לעולם היא לא מגיעה 'טבולה ראסה' היא לרוב סוחבת איתה מטענים מהעבר ובגלגול שלפניה היא תבחר לעצמה את השיעורים/הלימדה/ ההיזכרות שלשמה היא בחרה להתגלגל שוב דרך אינטראקציה בעולם הגשמי ולרוב מול מערכות היחסים הכי קרובים שלה.

ודווקא במקומות של האתגרים וטריגרים שעולים ונחווים, הפוטנציאל של הריפוי נמצא.


בטיפול האנרגטי שבו אני מטפלת ניתן להגיע לשורש הבעיה ולפתור את הפלונטר הרגשי/אנרגטי. הרבה פעמים השורש נמצא בגלגולים קודמים וזאת אני משקפת בסיכום טיפול של המטופלת בנוסף לעוד מסרים.

הרבה פעמים היכן שהרפואה המערבית 'נכשלת' ולא יכולה לספק ריפוי מלא, טיפולים אנרגטים יכולים לחולל ניסים ולעשות קסמים.

למה??

כי הכל זה אנרגיה ואנרגיה זה הכל!!!

בפוטנציאל הקיים של הטיפולים הללו ניתן לגעת ולטפל בהכל, גם לשחרור החסימות וגם להעצמה ומינוף בכל מיני תחומים וליצור מציאות רצוייה מתוך בחירה ערה ומודעת.

 בימים אלו אני מטפלת מרחוק כך שזה עוד פלוס ענק ללוות נשים ולטפל בהן גם כשהן פיזית לא לידי.

bottom of page